IMAGINART

2019-2020

JOC D'ATRAPAR "PILOTA"
(18-06-2020)
PRIMÀRIA

POTSER JA HEU VIST AQUEST JOC PER L'ESCOLA FA UNS QUANTS ANYS O POTSER L'HEU VIST A UN ALTRE LLOC... 

ES TRACTA D'UN "ATRAPA-PILOTA-LLIGADA"

FEU SERVIR EL MATERIAL QUE TINGUEU PER CASA, IDEES QUE TROBEU A LES IMATGES DE MÉS AVALL, I LA VOSTRA CREATIVITAT I IMAGINACIÓ






M'ENCANTARÀ VEURE COM US HA QUEDAT LA VOSTRA JUGUETA. SI EM VOLEU ENVIAR FOTO, A L'E-MAIL! 

MOLTES GRÀCIES! 

ESPER QUE HAGUEU PASSAT UNA ESTONA AGRADABLE FENT AQUESTA MANUALITAT! 

SALUT! 








"DESCOBRIM ELS SUPERPODERS"
(15-06-2020)

PER ACABAR AMB EL TEMA D'ENGUANY LES VOSTRES TUTORES D'INFANTIL (NA PILAR, NA CONXI I NA MERCÈ) US HAN PROPOSAT DISFRESAR-VOS DE SUPERHEROÏNES I SUPERHEROIS

HEM ADELANTAT LA TASCA D'IMAGINART PERQUÈ TINGUEU TEMPS DE FER-VOS UN COMPLEMENT PER LA VOSTRA DISFRESSA. 

HI HA DIFERENTS PROPOSTES, PERÒ POTSER VOSALTRES EN PENSAU ALGUNA DE DIFERENT I MILLOR. 

PER A LA VOSTRA DISFRESSA CASOLANA PODEU ELABORAR: 

- UN ANTIFAÇ 

- UNA VARETA MÀGICA 

- UN ESCUT 

- UNA CAPA 

- UNS BRAÇALETS 

QUAN TINGUEU PENSAT EL COMPLEMENT QUE VOLEU ELABORAR, CERCAU MATERIAL QUE TINGUEU A CASA PER PODER-LO FER: CARTRÓ, ROBA, ROTLLOS DE PAPER... 

AQUÍ TENIU UNES QUANTES IMATGES QUE POTSER US AJUDARAN A DONAR-VOS IDEES: 



















ESPER QUE HAGUEU GAUDIT FENT AQUESTA MANUALITAT. 

VAGI MOLT BÉ, SUPERHEROÏNES I SUPERHEROIS! 
SALUT! 














INFANTIL: ANIMALS
PRIMÀRIA: CARTELL
(11-06-2020)

INFANTIL: HOLA, AHIR VAU TENIR UNA PROPOSTA BEN XULA, LA TALPETA QUE VOLIA SABER QUI LI HAVIA FET ALLÒ AL CAP. UN CONTE BEN DIVERTIT! 

AVUI US PROPOS FER ANIMALS COM ELS QUE SURTEN AL CONTE EMPRANT MATERIAL RECICLAT, PER EXEMPLE TUBS DE PAPER DE VÀTER! SEGUR QUE ALS ANIMALS QUE SURTEN AL CONTE ELS HAURIA ANAT BÉ TENIR UN POC DE PAPER DE VÀTER, AH QUE SÍ? 

US DEIX UNS QUANTS EXEMPLES (EN IMATGES), PERÒ VOSALTRES PODEU CREAR I FER COM VULGUEU I TANTS COM US FACI GANES. SOU MOLT CREATIUS I TENIU MOLTA MANYA! ÀNIMS ARTISTES! 












PRIMÀRIA: HOLA, COM VA? 

M'AGRADARIA QUE AVUI ELABOREU UN CARTELLPERÒ NO HA DE SER UNA CARTELL PUBLICITARI O DE PROPAGANDA. SINÓ QUE HA DE SER UNA CARTELL AMB UN MISSATGE QUE US AGRADARIA DONAR, CRIDAR... UN MISSATGE EN POSITU, UN DESIG, UN CONSELL, UN AGRAÏMENT, UN SENTIMENT... 

HEU DE TENIR EN COMPTE QUE ABANS DE COMENÇAR:
- PRIMER, PER TENIR IDEES PODEU OBSERVAR TANTS DE CARTELLS COM US FACI FALTA. 
- SEGON, HEU DE PENSAR COM VOLEU FER EL VOSTRE CARTELL. 
- TERCER, EN PODEU FER UN ESBORRANY I REVISAR.
- QUART, PODEU ELABORAR, FER EL VOSTRE CARTELL.
- I FINALMENT, PODEU REFLEXIONAR SOBRE EL RESULTAT, SI US AGRADA COM HA QUEDAT...

HI HA UN IL·LUSTRADOR QUE M'ENCANTA, JOAN TURU, I ELL EN TÉ MOLTS D'EXEMPLES. US EN DEIX UNS QUANTS PERQUÈ ENTENGUEU LA IDEA DEL QUE US DEMAN. EVIDENTMENT HO HEU DE FER AMB EL VOSTRE ESTIL I MANERA DE DIBUIXAR, I PODEU MIRAR MOLTS D'ALTRES EXEMPLES PER INTERNET, LLIBRES, REVISTES, DIARIS, COMERÇOS... 

PENSAU QUE AVUI VOSALTRES SOU ELS ARTISTES! ENDAVANT! 


















PENSAU A ENVIAR-ME FOTOS! 
MOLTES GRÀCIES PER TOT! 
SALUT! 









































ART I MÚSICA
(04-06-2020)


AQUESTA SETMANA FAREM FEINA "CONJUNTA": IMAGINART + MÚSICA! 

L'INSTRUMENT MUSICAL QUE ELABOREU AQUÍ, DESPRÉS EL TOCAREU PER NA MARIA VICTÒRIA! 

TENIU MOLT PER TRIAR: LA VOSTRA EXPERIÈNCIA, LA VOSTRA IMAGINACIÓ, L'AJUDA DE FAMILIARS... 

US DEIX UNA MOSTRA DE FOTOS I VIDEOS QUE HE TROBAT PER INTERNET, PERÒ JA SABEU QUE PODEU ENTRAR I TRIAR EL QUE US FACI MÉS GANES. 

BANJO

CASTANYETES

FLAUTA

GUITARRA PLÀSTIC

GUITARRA CARTRÓ

HARMÒNICA

KAZOO

MARAQUES

PAL DE PLUJA

SONALL

TAMBOR DE BOLES

TAMBORS

TROMPETA

XILÒFON


VIDEO ON FABRIQUEN UN TAMBOR, UNA GUITARRA I UNA FLAUTA: 

VIDEO ON FABRICA UN "MONOCORDA DE TENSIÓ VARIABLE":


EL MÉS IMPORTANT ÉS SABER QUIN MATERIAL TENIU A CASA, PER DESPRÉS FER LA TRIA DEFINITIVA! 

QUE COMENCI EL CONCERT! 

ESPER QUE HAGUEU PASSAT UNA ESTONA BEN ENTRETINGUDA... 
M'AGRADARÀ MOLT REBRE LES VOSTRES FOTOS! QUINES GANES! 
FINS AVIAT! SALUT! 





ART I CIÈNCIA
(27-05-2020)

AVUI EXPERIMENTAREM UN POC AMB DIFERENTS MATERIALS, TEXTURES I COLORS... 

INFANTIL
LA PROPOSTA D'AQUESTA SETMANA ÉS PER CREAR LA VOSTRA LLUNA
I DE QUÈ FARÀ GUST LA VOSTRA LLUNA? 

MATERIAL:

ESCUMA D’AFAITAR 

COLA BLANCA

SUPORT DE CARTRÓ GRUIXUT

COLORANT O AQUAREL·LA NEGRA (PER TENYIR UNA MICA LA LLUNA I QUEDI TIRANT A GRISA) 

– PURPURINA PLATEJADA (OPCIONAL) 

UN PINZELL GRAN O UNA ESPONJA


PASSES:

RETALLAR UNA LLUNA AMB LA BASE DE CARTRÓ.

BARREJAR EN UN RECIPIENT UN GOT D’ESCUMA D’AFAITAR I MIG GOT DE COLA BLANCA.

AFEGIR UNA MICA DE COLORANT NEGRE I REMENAR TOTA LA BARREJA FINS QUE QUEDI EL TO DE GRIS DESITJAT.

PINTAR LA LLUNA AMB LA BARREJA.

EN ACABAR, LLENÇAR BALES O PEDRES PER A FER-LI ELS CRÀTERS A LA LLUNA; O DIBUIXAR ELS CRÀTERS AMB UN PALET DE FUSTA.

LLENÇAR PURPURINA PLATEJADA PER SOBRE. (OPCIONAL)

DEIXAR ASSECAR UN DIA SENCER.

DEIXAR QUE L’INFANT EXPERIMENTI LLIUREMENT AMB LA TEXTURA DE L’ESCUMA QUE HA SOBRAT, DEIXANT EL SUPORT DE L'ACTIVITAT (EL QUE TENÍEU SOTA LA LLUNA) O UN ALTRE CARTRÓ SOBRANT PER PODER UTILITZAR PER EXPERIMENTAR. (AQUEST PAS ES POT FER EN QUALSEVOL MOMENT DE L’ACTIVITAT.) 

 

PRIMÀRIA
TENIU SET PROPOSTES DIFERENTS (UN POC MÀGIQUES), COM A MÍNIM N'HEU DE FER UNA I COM A MÀXIM TOTES. O POTSER ALGUNA MÉS QUE JA SABÍEU I VOLGUEU COMPARTIR! 
 
1. TORCABOQUES DE PAPER MÀGIC 1: 

2. TORCABOQUES DE PAPER MÀGIC 2: 

3. ART AMB BIMBOLLES: 

4. ART AMB VINAGRE I BICARBONAT: 

5. LLET MÀGICA: 

6. CARAMELS MÀGICS: 

7. ART DE DIFUSIÓ: 

ESPER QUE HAGUEU PASSAT UNA ESTONA BEN ENTRETINGUDA... 
M'AGRADARÀ MOLT REBRE LES VOSTRES FOTOS! QUINES GANES! 
FINS AVIAT! SALUT! 




JOAN MIRÓ
(21-05-2020)

US SONA AQUEST NOM? 
JOAN MIRÓ (BARCELONA, 1893 - PALMA, 1983) VA SER PINTOR, ESCULTOR, GRAVADOR, CERAMISTA... EN DEFINITIVA, UN ARTISTA MOLT IMPORTANT. 


INFANTIL: LA PROPOSTA D'AQUESTA SETMANA ÉS PER TREBALLAR LES FIGURES GEOMÈTRIQUES I ELS COLORS PRIMARIS (VERMELL, GROC I BLAU) JUNTAMENT AMB EL VERD, BLANC I NEGRE

PRIMÀRIA: LA PROPOSTA PER A VOSALTRES SERÀ COM LA D'INFANTIL, PERÒ AFEGINT ALGUNES FORMES ORGÀNIQUES. A EN MIRÓ LI AGRADAVA TAMBÉ DIBUIXAR: SOLS, ESTRELLES, LLUNES, ESCALES, OCELLS, PERSONES...  

TOTS: PODEU EMPRAR LA TÈCNICA I EL MATERIAL QUE US AGRADI MÉS, QUE TINGUEU A CASA, QUE US FACI IL·LUSIÓ... 

IDEES? 
AQUÍ EN TENIU UNES QUANTES: DIBUIXAR, PINTAR, RETALLAR, ESTAMPAR, RELLEU, COLLAGE... AMB PINTURES DE FUSTA, ROTULADORS, CERES, PLASTIDECORS, TÉMPERES, AQUAREL·LES, PAPER, CARTRÓ, REBUIG... 
O COMBINAR VÀRIES TÈCNIQUES I MATERIALS! 
I AQUÍ TENIU UN VÍDEO ENLLAÇAT PER SI VOLEU FER UNA OBRA AMB VOLUM: https://www.youtube.com/watch?v=UlbDkig-Z8M 

VOSALTRES SOU ELS ARTISTES I VOSALTRES DECIDIU... 

AH! I UNA COSA... ELS ARTISTES SOLEN POSAR TÍTOL A LES SEVES OBRES I LES FIRMEN. PER TANT, QUAN TINGUEU LA VOSTRA OBRA D'ART ACABADA, LI HEU DE POSAR UN TÍTOL (EL PODEU ESCRIURE A LA PART DE DARRERA) I LA VOSTRA FIRMA (A DAVANT, A LA PART INFERIOR DE LA DRETA). 

M'AGRADARÀ MOLT REBRE LES VOSTRES FOTOS! QUINES GANES! 


TOT SEGUIT US DEIX UNES OBRES DE JOAN MIRÓ PER SI VOLEU MÉS INSPIRACIÓ: 







I AQUÍ TENIU UN ENLLAÇ ON HI HA ACTIVITATS PER JUGAR A SER UN ARTISTA COM EN JOAN MIRÓ: 

FINS A LA PROPERA! 



INFANTIL: DE QUIN COLOR ÉS UN PETÓ?
PRIMÀRIA: COLLAGE
5è i 6è: CONCURS
(07-05-2020)


ARA QUE TOTS ELS ALUMNES D'INFANTIL JA HEU ESCOLTAT EL CONTE "DE QUIN COLOR ÉS UN PETÓ?", AQUÍ TENIU TRES PROPOSTES PER TRIAR I FER, ÉS A DIR, ÉS SUFICIENT FER-NE UNA, PERÒ SI QUALCÚ EN VOL FER MÉS: 

1. OMPLIR UN FULL AMB PETONS DELS COLORS QUE US IMAGINAU QUE SÓN. 

2. OMPLIR UN FULL AMB PETONS DE LES FORMES QUE US IMAGINAU QUE SÓN. 

3. OMPLIR UN FULL AMB PETONS DEDICATS A QUALCÚ ESPECIAL, QUE POTSER FA ESTONA QUE NO VEIS, QUE US ESTIMAU MOLT, QUE ENYORAU MOLT... (PER EXEMPLE, PADRINES, PADRINS, MARES, PARES, GERMANES, GERMANS, TIETES, TIETS, COSINES, COSINS, AMIGUES, AMICS, MESTRES...)  

AL CORREU ELECTRÒNIC HE ADJUNTAT TRES FULLS/PLANTILLES QUE PODEU EMPRAR SI VOLEU, I SINÓ A QUALSEVOL ALTRE FULL ANIRÀ BÉ. 

EL MATERIAL QUE PODEU UTILITZAR POT SER BEN DIVERS I VARIAT, EL QUE TINGUEU PER CASA: PINTURES, CERES, ROTULADORS, AQUAREL·LES, TÉMPERES, PURPURINA, RETALLS DE PAPER, RETALLS DE TELA... 

I EL MÉS IMPORTANT, LA VOSTRA IMAGINACIÓ I CREATIVITAT TAMBÉ HAN DE  FORMAR PART DE LES VOSTRES OBRES D'ART. 

QUINES GANES DE REBRE LES VOSTRES FOTOS! ÀNIMS! MUAKS! 
..............................................................................................................................................................................


LA PROPOSTA PELS ALUMNES DE PRIMÀRIA ÉS FER UN COLLAGE

N'HEU FET CAP MAI? VOLEU UN POC D'IDEA? AQUÍ TENIU TRES VÍDEOS PER SI NECESSITAU UNA EMPENTETA PER COMENÇAR... 




JA VEIS QUE EL MATERIAL POT SER MOLT VARIAT, APROFITAU EL QUE TENIU A CASA: PAPERS DE COLORS, PAPERS DE DIFERENTS TEXTURES, PAPER DE REGAL, REVISTES, DIARIS, LLIBRES VELLS, FERRATINES...  

LA TEMÀTICA ÉS LLIURE... DEIXAU VOLAR LA VOSTRA IMAGINACIÓ I CREATIVITAT I ENDAVANT! 

QUINES GANES DE REBRE LES VOSTRES FOTOS! ÀNIMS! 
..............................................................................................................................................................................


I PELS ALUMNES DE 5è i 6è HI HA UNA PROPOSTA VOLUNTÀRIA: PARTICIPAR AL CONCURS "NI 1 FOC AL BOSC!". PER CORREU ELECTRÒNIC US ENVIARÉ LES BASES. EL MÉS IMPORTANT ÉS QUE TENIU UNA SETMANA PER FER EL CARTELL, DIJOUS 14 DE MAIG HAURIA DE TENIR I SABER QUINS ALUMNES PARTICIPAU... 

AQUÍ TENIU EL CARTELL DEL CONCURS: 



FINS LA SETMANA QUE VE... SALUT! 











ESCULTURES
(30-04-2020)


I LA PROPOSTA PER AQUESTA SETMANA ÉS FER UNA ESCULTURA

POT SER "PLANA" O AMB VOLUM. 

PODEU FER UN ANIMAL, UNA PERSONA, UN OBJECTE... EL QUE US FACI MÉS GANES. 

I QUIN MATERIAL UTILITZAREU? ESTRIS DE CUINA

ELS D'INFANTIL JA ELS TENEN BEN DOMINATS, UN OCELLET M'HA DIT QUE N'HEU CLASSIFICAT, AGRUPAT, COMPTAT... ÉS A DIR, UNA FEINADA! 

I ELS DE PRIMÀRIA RÀPIDAMENT US HI FAMILITZAREU! 

IDÒ, JA PODEU CREAR... PENSAU QUE LA VOSTRA IMAGINACIÓ ÉS EL MÉS IMPORTANT. ÀNIMS! 

M'AGRADARÀ MOLT VEURE LES VOSTRES CREACIONS, PER TANT, QUI VULGUI EM POT ENVIAR FOTOGRAFIA DEL/S SEU/S RESULTAT/S AL MEU E-MAIL... 
MOLTES GRÀCIES! 

AH! JO TAMBÉ HO HE PROVAT... MIRAU QUÈ M'HA SORTIT... 





I SI QUALCÚ ENCARA TÉ GANES DE MÉS... 

AQUÍ TENIU UN ENLLAÇ (http://www.middlestreet.org/archim/archimframe.htm) PER CREAR AMB FRUITES I VERDURES ONLINE. 

FINS LA PROPERA. SALUT!  






SANT JORDI
(23-04-2020)



AQUÍ TENIU PROPOSTES TANT PER INFANTIL COM PER PRIMÀRIA PER FER A CASA, PERÒ ÉS ORIENTATIU... ÉS A DIR, PODEU FER LA QUE US FACI MÉS GANES O DEPÈN DEL MATERIAL QUE TINGUEU. 
I VOSALTRES, COSTITXERS, SOU EXPERTS EN FER FLORS, SI VOLEU FER-NE QUALCUNA DIFERENT A LES PROPOSADES, ENDAVANT! 
TAN SOLS VOS DEMANARIA QUE M'ENVIÉSSIU UNA FOTO DE LA VOSTRA CREACIÓ I AIXÍ LA PODRÉ PENJAR A AQUEST BLOC. I LA RESTA D'ALUMNES DE L'ESCOLA I LES FAMÍLIES I MESTRES LES PODREM VEURE TOTES! MOLTES GRÀCIES. 


PROPOSTES PER INFANTIL: 

- ROSA FETA AMB UNA MA ESTAMPADA (O PEU): 





- ROSES FETES AMB VERDURES ESTAMPADES (O CARTRÓ): 




* I SI TENIU GANES DE MÉS, PODEU FER ELS PERSONATGES DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI QUE TENIU A CONTINUACIÓ: 






PROPOSTES PER PRIMÀRIA: 

- ROSA DE PAPER DE VÀTER: 

- ROSA DE PAPER DE DIARI (2): 

- ROSA DE PAPER REUTILITZAT: 

* I SI TENIU GANES DE MÉS, PODEU FER DIBUIXOS O PINTAR-NE... AQUÍ EN TENIU UNS QUANTS D'EN JOAN TURÚ, UN IL·LUSTRADOR QUE A MI PERSONALMENT M'AGRADA MOLT... 









Draw and colour from your window
(01-04-2020)


HERE YOU'VE GOT SOME PICTURES THAT IF YOU WANT YOU CAN COLOUR... 






AND IF YOU WANT, YOU CAN DRAW YOUR OWN PICTURES, COLOUR THEM AND SEND ME BY E-MAIL! 
I'M GOING TO SHARE THEM IN THIS BLOG IF YOU LET ME... 
EVERYTHING WILL BE FINE! (MARTA) 





SPRING
(30-03-2020)

Spring is here! And you can decorate home doing these origami crafts. Let's try to do them! 

FLOWERS
TULIP

CHERRY BLOSSOM

BUTTERFLY
https://www.youtube.com/watch?v=TF1hhFCFY1Y

BUTTERFLY BOOKMARK CORNER: 

You can show me different ones from above... I in Costitx you are experts doing flowers! 

If you want, you can send me photos of your work. I'm waiting to see them! (Marta) 
















2017-2018
CORNERS 3rd TERM!

In this third term we have three new corners. We keep the recycled materials corner and the sculpture corner. And of course, we continue doing the self evaluation when we finish our work of art. We present the new corners:

SURREALISM:



STREET ART:


OP ART:




SOME VIDEOS

Self Evaluation:
 




CORNERS 2nd TERM!
Here you are the different corners we have in Imaginart this second semester. We keep travelling around the world. We meet these artists:

VANESSA MCKEOWN; FROM LONDON

TECHNIQUE: Design & photography

We design new objects using other everyday objects. We take pictures and we don't take at home our designs because they are only for the photo.



GUILLEM CRESPÍ; FROM STA MARGALIDA
TECHNIQUE: Sculpture
With wire, newspapers and a special glue we make sculptures. We can invent the shapes and we must think about how to build the base, so the sculpture is stable. 










DAVID A. CARTER; FROM SALT LAKE CITY
TECHNIQUE: Pop up


RECYCLED MATERIALS: It is a corner where we use recycled materials to make or build something. These weeks we are trying to make an insect, means of tranport or a plant pot.






SELF EVALUATION

That is a new corner. When we finish our work we must go to this corner with one classmate and ask questions or answer questions about our work of art. There are questions about the artist, about the process and about the results. It is a self evaluation.





Vanessa Mckeown

Are you ready to meet the first artist? There will be a corner about her work. I think you will love it!

 ART BY VANESSA MCKEOWN          


Vanessa Mckeown is a photo illustrator from London (The UK). She is a young freelancer that creates colorful food imagery. She uses everyday objects, collected from the house and the garden. With some humour, she makes ordinary objects extraordinary. She introduces herself on her website (http://www.vanessamckeown.com/about/) :
Hey! I’m Vanessa,
I love to make things and photograph them
Talented House (TH) interviewed Vanessa Mckeown (VM):
TH: Can you introduce yourself? 
VM: 
I'm 26 years old and I live with my cat. I studied graphic design.
TH: What does creativity mean to you?
VM: 
I think it comes from the heart. It's important to feel free and not worry if it's the right way or wrong way. If you created it then it must be good!
TH: What kind of creative rituals do you have? 
VM: 
I always have to start by writing thoughts down.
TH: How long does it take you to create your designs? 
VM: 
It can take a few hours; sometimes I do it really quickly.
TH: What are you trying to communicate with your art?
VM: 
I just want people to look at it and smile!
TH: What has been your favorite photograph that you’ve taken?
VM: 
OOO, I really like the Marlboro and crayons and the toothpaste and rainbow candy!
Vanessa also gives advice: "If you're moving into the art/design world, grades aren’t important. It’s the work that counts. Do what you love and everything will have a way of working itself out."
Resultat d'imatges de vanessa mckeown   Resultat d'imatges de vanessa mckeown
              
               he Marlboro and crayons                  the toothpaste and rainbow candy

SOURCE:

VIDEO you can watch: https://www.luluguinness.com/modern-day-icons/humour/vanessa-mckeown



IMAGINART: CORNERS FIRST TERM!

 

In our Art corner we are working on a topic: "TRAVELLING AROUND". That means that we are meeting artists from all over the world and we get inspired by their techniques. In this term we are travelling to:

BARCELONA (SPAIN)- We meet Antoni Gaudí
LONDON (THE U.K)- We meet Stephen Wiltshire
BUENOS AIRES (ARGENTINA)- We meet Manuel Espinosa
CODY (THE U.S.A)- We meet Jackson Pollock



OUR WORLD MAP WHERE WE PINED OUR CITIES AND COUNTRIES


MANUEL ESPINOSA: GEOMETRIC ART







AN EXHIBITION OF OUR WORKS OF ART


ANTONI GAUDÍ: COLLAGE

HERE WE KEEP OUR WORKS OF ART IN OUR FOLDERS


STEPHEN WILTSHIRE; TRACING


JACKSON POLLOCK: DRIPPING


JACKSON POLLOCK: DRIPPING

WE HOPE YOU LIKE OUR WORKS OF ART!!

ELS AMBIENTS A LA NOSTRA ESCOLA

El treball per ambients  és una proposta metodològica que consisteix en la creació d’espais motivadors amb unes intencions concretes. En e...